Estase a producir unha eclosión do uso dos medios sociais a nivel mundial e redes como Facebook e Twitter forman parte da navegación habitual de todo tipo de usuarios de Internet.
Adaptándose a este novo entorno, FECIMO crea unha nova canle de comunicación con todos os usuarios interesados en seguir a filosofía da federación e participar na promoción da mediana e pequena empresa do Morrazo.
A Federación crea a súa páxina de Facebook como unha nova ferramenta de comunicación corporativa, que lle axuda a crear comunidade entorno ás mesmas necesidades e intereses e interactuar cos usuarios da rede.
FECIMO relaciónase na rede en base ós tres termos conocidos como as 3C’s:
– Comunicación: poñer en común os nosos coñecementos.
– Comunidad: encontrar e integrar comunidades.
– Cooperación: facer cousas xuntos.
O crecemento das Redes Sociais é imparable. Nace un novo consumidor activo e productor de contidos, moito máis involucrado e apaixonado.
Son redes que xeran lazos emocionais co consumidor, e que teñen carácter exponencial, porque o que hoxe se constrúe ten un efecto viral que se transmite entre usuarios.
FECIMO entra en Facebook no momento en que a web social está transformando a forma que as empresas teñen de relacionarse cos seus clientes, existentes e potenciais.
Para máis información visite: